FAQ (Veelgestelde vragen)
Algemeen
Ja, jouw persoonlijke gegevens zijn veilig bij ons. We hechten grote waarde aan de privacy en beveiliging van jouw gegevens. Ons bedrijf neemt passende beveiligingsmaatregelen en volgt de normen in onze branche om de vertrouwelijkheid van jouw persoonlijke informatie te waarborgen. We slaan jouw gegevens op in een beveiligde omgeving en zorgen ervoor dat alleen geautoriseerd personeel toegang heeft tot deze informatie, zo lang dat nodig is. We delen jouw gegevens nooit met derden, tenzij dit nodig is voor de verwerking van je bestelling, zoals bijvoorbeeld met de vervoerder om je bestelling af te leveren. Als je meer wilt weten over ons privacybeleid en hoe we met jouw gegevens omgaan, kun je onze privacyverklaring raadplegen. In alle gevallen nemen we jouw privacy serieus en streven ernaar om jouw gegevens te beschermen.
Hygiëne en productveiligheid
Allereerst is het belangrijk om te weten dat ons team alleen schepsnoep en snoepmixen zelf verpakt in een schone omgeving met schone werktafels. Afhankelijk van het product, gebruiken we kwalitatieve sta- of puntzakken in verschillende groottes. Bovendien worden alle zakken verzegeld om de kwaliteit en veiligheid van deze producten te waarborgen. Alle overige producten in ons assortiment worden door de fabrikanten zelf voorverpakt en vervolgens geleverd door onze leveranciers.
Bij het verpakken van schepsnoep en snoepmixen, en tijdens het mixen van snoep, nemen we uitgebreide maatregelen en volgen we alle HACCP-richtlijnen, die de norm zijn in onze branche. Toch onderscheiden onze maatregelen zich omdat we zelfs meer doen dan wat gebruikelijk is. We behoren tot een zeer selecte groep bedrijven in onze branche die productiekleding draagt tijdens het mixen en verpakken van snoep. Hierbij gebruiken we wegwerpjassen, mondkapjes, haarnetjes en voedselveilige wegwerphandschoenen. De genoemde producten worden uiteraard maar één keer gebruikt. Handschoenen worden vaker op een dag vervangen, en alle gebruikte scheppen en bakken worden meerdere keren per dag gereinigd vanwege de gelatine- en allergenenverschillen van de diverse snoepjes. Dit geldt ook voor vega en vegan snoep, die allebei apart en afzonderlijk van elkaar worden verpakt. Vanwege complexiteitskwesties en mogelijk wisselende samenstellingen geldt dit niet voor snoepmixen, tenzij anders is aangegeven in de beschrijving van de desbetreffende snoepmix.
Dit alles is een maximale inspanning om kruisbesmetting onder verschillende snoep te voorkomen. Toch kan het zo zijn dat er kruisbesmetting kan optreden, ook wellicht vanwege factoren die buiten onze controle vallen. Hiervoor kunnen dan ook geen rechten worden ontleend.
Diëten en Allergieën
Volg je een bepaald dieet, zoals vegetarisch of veganistisch, of heb je één of meerdere voedselallergieën? Dan bieden we jou graag een eenvoudige oplossing.
Voor desktop: Na het klikken op 'Alles' of op een van onze andere productpagina's in onze header, vind je aan de linkerkant onder 'Filters' alles waarmee je de producten kunt filteren.
Voor mobiel: Na het klikken op 'Alles' of op een van onze andere productpagina's in het menu, zie je boven de producten 'Filter'. Door hierop te klikken zie je alles waarmee je de producten kunt filteren.
Je kunt één of meerdere filters tegelijk selecteren afhankelijk aan jouw specifieke dieet of voedselallergieën, en alle producten die daaraan voldoen, worden getoond, terwijl ongeschikte producten niet worden weergegeven. Een snelle en handige overzicht!
Disclaimer
Bij MY Candy Store stellen we met zorg alle productinformatie samen op basis van gegevens verstrekt door de producenten en/of onze leveranciers. Toch kan het voorkomen dat deze informatie niet correct/compleet wordt weergegeven. Aan deze informatie kunnen dan ook geen rechten worden ontleend.
Bestellen en betalen
- Blader door onze producten en klik op het gewenste product voor meer details.
- Selecteer indien van toepassing de gewenste opties, zoals grootte, smaak, kleur of hoeveelheid, en klik op 'Voeg toe aan winkelwagen'.
- Je ziet nu het item in je winkelwagen. Je kunt ervoor kiezen om verder te winkelen of om de bestelling af te ronden.
- Als je klaar bent om je bestelling af te ronden, klik je op 'Kassa' in je winkelwagen.
- Vul je verzendinformatie in, inclusief je naam, adres en contactgegevens.
- Kies je gewenste betaalmethode en voer de betalingsgegevens in. Klik hierna op 'Bestelling nakijken'.
- Controleer je bestelling en verzendinformatie om er zeker van te zijn dat alles correct is.
- Klik op 'Nu betalen' en rond het betaalproces af om de aankoop te voltooien. Je ontvangt een bevestiging van je bestelling via e-mail.
Dat is alles! Zodra je bestelling is geplaatst, gaan wij aan de slag om ervoor te zorgen dat je producten snel en veilig bij je worden bezorgd. Als je nog andere vragen hebt of hulp nodig hebt bij het plaatsen van een bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te helpen.
Er is geen minimum bestelbedrag. Je kunt bestellen wat en hoeveel je wilt, zolang onze voorraad strekt. Let echter wel op dat er verzendkosten van toepassing zijn op alle bestellingen onder de €25,- binnen Nederland, en onder de €50,- voor België en Duitsland. Klik hier voor de meest actuele verzendkosten.
Als je helemaal naar beneden scrolt op deze pagina, vind je rechtsonder een overzicht van alle betaalmethodes die wij momenteel accepteren.
Kortingscodes kunnen bij de kassa onder de besteloverzicht worden ingevoerd. Vergeet niet om na het invoeren van de kortingscode op 'Toepassen' te klikken om deze te activeren. Kortingscodes die niet zijn ingevoerd tijdens het bestelproces, kunnen achteraf niet meer worden toegepast, en het verschil wordt niet handmatig terugbetaald. We raden aan om ervoor te zorgen dat je de kortingscode correct invoert bij de kassa om van de korting te kunnen profiteren.
Na elke succesvolle bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail met jouw besteloverzicht. Als je geen bevestiging hebt ontvangen, ondanks dat je wel hebt betaald, of als je te maken hebt met andere betaal- of bestelproblemen, raden we je aan om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.
Mocht je na het plaatsen van je bestelling deze willen annuleren, dan raden we je aan om zo snel mogelijk een WhatsApp-bericht te sturen naar ons telefoonnummer (te vinden door hier te klikken). We kunnen alleen bestellingen annuleren die nog niet zijn verzonden. We zullen ons best doen om je bestelling tegen te houden. Het is echter belangrijk om op te merken dat we zeer efficiënt werken, en het dus voor kan komen dat je bestelling al is verzonden voordat je annuleringsverzoek is verwerkt. In zo een geval zullen we je contacteren om samen tot een gepaste oplossing te komen.
Helaas kunnen we geplaatste bestellingen niet wijzigen. In dat geval raden we je aan om te proberen de bestelling te annuleren op de manier zoals hierboven is beschreven.
Alle technische problemen tijdens het bestellen, betalen of elders op de website kun je bij ons melden. We kunnen problemen gemakkelijker oplossen als je een screenshot maakt en deze meestuurt. Klik hier voor alle contactopties.
Op dit moment is dat helaas niet mogelijk. Maar wees niet getreurd, al onze bestellingen bevatten overheerlijke, kleurrijke en leuke producten. Het uitpakken van al deze lekkernijen is op zichzelf al een spannend cadeau!
We hebben plannen om in de nabije toekomst ook de optie te bieden om bestellingen als cadeau in te pakken. Alle veranderingen en ontwikkelingen met betrekking tot deze optie zullen te zijner tijd via onze website en onze social media kanalen worden gedeeld.
Ja, we bieden zeker mogelijkheden voor bulkbestellingen, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. Als je geïnteresseerd bent in het plaatsen van een grote bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice. Ons team kan je helpen met specifieke informatie over beschikbaarheid, prijzen en eventuele kortingen die van toepassing zijn op bulkbestellingen. We staan klaar om aan jouw behoeften te voldoen en je te voorzien van de gewenste hoeveelheden producten.
Levering
Verzendkosten binnen Nederland:
- bestellingen vanaf €25 = GRATIS
- bestellingen onder de €25 = €6,95
Verzendkosten voor België en Duitsland:
- bestellingen vanaf €50 = GRATIS
- bestellingen tussen €25 - €49,99 = €4,95
- bestellingen onder de €25 = €9,95
Het is dus vaak gunstiger om je winkelwagen minimaal tot het gratis verzendbedrag aan te vullen.
We hebben plannen om in de nabije toekomst ook naar andere Europese landen te leveren. Alle veranderingen en ontwikkelingen met betrekking tot deze uitbreiding zullen te zijner tijd via onze website en onze social media kanalen worden gedeeld.
Alle bestellingen die op werkdagen (maandag t/m vrijdag) vóór 15:00 uur zijn geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden via PostNL.
Voor Nederland: normaal gesproken bezorgt PostNL jouw bestelling op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag), op voorwaarde dat de door jou ingevulde adresgegevens correct zijn natuurlijk. PostNL streeft ernaar om altijd binnen 2 bezorgdagen te leveren, wat in bijna alle gevallen ook lukt.
Voor België: levering binnen 1 tot 3 werkdagen na verzending.
Voor Duitsland: levering binnen 2 tot 3 werkdagen na verzending.
In uitzonderlijke gevallen, zoals door drukte of andere omstandigheden bij PostNL, kan de levering toch iets langer duren. In zo'n geval vragen we je vooral om geduld te hebben en je pakket via de track-and-trace code die je per e-mail hebt ontvangen goed in de gaten te houden. Wij hebben geen invloed op de bezorging zelf en kunnen de bezorging op geen enkele manier versnellen.
Als je na één week je bestelling nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. We zullen dan onderzoeken waar je pakketje is en altijd met een passende oplossing komen.
LET OP: Indien je in de PostNL-app of via de PostNL website hebt aangegeven dat het pakket op een afgesproken plek mag worden bezorgd, dien je er rekening mee te houden dat MY Candy Store en PostNL beide niet aansprakelijk zijn voor verlies, schade of diefstal van het pakket zodra dit onbeheerd is achtergelaten op de aangewezen locatie! We adviseren altijd om je pakket thuis te laten bezorgen in plaats van op een afgesproken plek, of om het af te halen bij een van de beschikbare pakketpunten.
Al onze verzonden pakketten zijn voorzien van een track-and-trace code die je ook per e-mail ontvangt, zodat je eenvoudig de status van je bestelling kunt volgen.
Nee, dat is helaas NIET mogelijk. Ons vestigingsadres is uitsluitend een administratief adres voor ons kantoor en geen bezoekadres. Daarom is het NIET mogelijk om je bestelling af te halen.
Wanneer een bestelling is geplaatst, kunnen wij het afleveradres van je bestelling niet wijzigen. Daarom raden we je aan om tijdens het bestelproces jouw adres zorgvuldig te controleren op eventuele fouten, zodat je zeker bent van een probleemloze levering.
Meestal is het pakket dan ook daadwerkelijk bezorgd, maar mogelijk ergens anders. Als je niet thuis bent, zal de pakketbezorger het pakket afleveren bij de buren of bij een PostNL-punt in jouw buurt. Check dus goed of dit het geval is met jouw pakket.
Heb je de bezorger gemist en geen niet-thuisbriefje ontvangen in de brievenbus? Dat klopt! Vanaf heden informeert PostNL je zo veel mogelijk digitaal over je pakket. Daarom is het belangrijk om je e-mail en de track-and-trace code goed in de gaten te houden voor de meest actuele status van jouw bestelling.
Als je na één week je bestelling nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. We zullen dan onderzoeken waar je pakketje is en altijd met een passende oplossing komen.
Niet geleverd: Neem altijd eerst contact met ons op. Wij zullen altijd met een passende oplossing komen.
Onjuist of beschadigd geleverd: Stuur binnen 48 uur na ontvangst een e-mail of WhatsApp-bericht naar ons (klik hier voor contactgegevens). Vermeld daarin welke producten onjuist of beschadigd zijn en hoeveel producten het betreft, bij voorkeur ondersteund met foto's. Gooi de beschadigde/onjuiste producten niet weg, want we kunnen je vragen om deze terug te sturen of om alsnog foto's van de beschadigde/onjuiste producten te maken. Na het verwerken van jouw aanvraag zullen we altijd met een passende oplossing komen.
Nog andere vragen?
Neem gerust contact met ons op. Klik hier voor alle contactopties.